Zákaznický servis – Logistika

Možný nástup: Ihned
Kontaktní osoba: Nikola Machová
Telefonní kontakt: +420 733 123 733
E-mail: prace@nexentire.com
Místo pracoviště: Praha

Co vás čeká

  • Zakládání nákupních objednávek pro český sklad
  • Komunikace s korejskou centrálou ohledně příchozích kontejnerů  
  • Komunikace a plánování příjmů na český sklad s žateckým výrobním závodem
  • Komunikace a plánování příjmů s českým skladem  
  • Sledování kontejnerů na cestě  
  • Komunikace s celním agentem  
  • Potvrzení příjmů pro český sklad včetně potvrzení na sklad  
  • Řešení množstevních rozdílů v příjmových dodávkách a kvalitativní reklamace v příjmech
  • DOT Management

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Dobrá znalost MS Office (hlavně Excel)
  • Znalost SAP výhodou
  • Příjemné vystupování

Co vám můžeme nabídnout

  • Osobní rozvoj a další vzdělávání
  • Odpovídající platové ohodnocení a benefity
  • Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby
  • Stravenky
  • Účast při rozjezdu zcela nového projektu

Soubory ke stažení

  • pdf pdf

    Souhlas se zpracováním osobních údajů (371.76 KB)

    Odesláním svého životopisu (příp. jiným kontaktováním společnosti Nexen Tire Europe, s.r.o. ohledně nabídky pracovního místa) potencionální zaměstnanec prohlašuje, že se seznámil s informacemi týkajícími se zpracování osobních údajů společností Nexen Tire Europe s.r.o., se sídlem Bucharova 1314/8, Stodůlky, 158 00 Praha 5 , IČ 03614131 (dále jen „Nexen Tire“) a byl informován o způsobu zpracování osobních údajů s čímž vyjadřuje svůj souhlas.